7Dec2022 - crlazlo meanderings 2 is now 2.1 - I will continue to use it as a preview/workspace for my FB posts, but I will also start organizing the many photos from my retirement years, and also start a journal/memories thing. That's the plan anyway.

Tuesday, July 20, 2021

I watched Bezos and his crew fly on the Blue Origin this morning. Yesterday, I rode the Amazon Streetcar from Westlake near their Headquarters' Spheres, down to N Lake Union. I took some window reflection photos during my ride. In the last shot, the Streetcar is blue-ish in color because it's in shadow I guess. Interesting. Complimentary colors.

私は今朝、ベゾスと彼の乗組員がブルーオリジンで飛ぶのを見ました。昨日、私はアマゾンストリートカーに乗って、ウェストレイクから本社のスフィアの近くまで、Nレイクユニオンまで行きました。乗車中に窓の反射写真を撮りました。最後のショットでは、Streetcarは影になっているので、青みがかった色になっていると思います。面白い。補色 











No comments:

Post a Comment